Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Estrid blir ny partner till Humlakortet

Det innovativa fintech-företaget Humla är glada att välkomna Estrid som ny partner till Humlakortet, ett debitkort som belönar användaren per köp. Det prenumerationsbaserade rakhyvelsvarumärket Estrid är känt för sina veganska och cruelty-free produkter och kommer erbjuda belöningar till Humlakortets användare.

Estrid är en efterfrågad partner för Humlakortets användare och vi är oerhört glada att ha dem med oss. Estrid och Humla har en stark varumärkesmatch, eftersom båda företagen strävar efter att skapa en positiv förändring i sina respektive branscher. Vi är säkra på att det här partnerskapet kommer att bli mycket uppskattat av våra kunder

Estrid, som är känt för att utmana könsbaserad prisdiskriminering och erbjuda hållbara produkter för alla människor och kroppar, ser fram emot att nå ut till sin målgrupp på ett nytt och innovativt sätt genom Humlakortet.

Marcus Hartwal säger:

“Humlakortet hjälper oss att nå ut till vår målgrupp på ett spännande och innovativt sätt. Genom att vara en del av deras lojalitetsprogram får vi inte bara möjlighet att belöna våra kunder, utan får också chansen att kommunicera med dem på en daglig basis, eftersom bankappar typiskt sett öppnas flera gånger om dagen. Vi ser fram emot att följa hur detta partnerskap utvecklas och stärker vårt varumärke.”

Humlakortet, som lanserades i år, är ett av de första debitkorten med ett lojalitetsprogram som belönar användare för deras vardagsinköp. Genom att erbjuda bonusar hos några av Sveriges största varumärken, inklusive KICKS, Åhléns och Skincity, blir Humlakortet snabbt ett måste för alla som vill få mer från sitt debitkort.

Med Estrid som ny partner kan användare nu också se fram emot att ta del av förmåner och belöningar från det populära rakhyvelvarumärket.

Leave a comment